Επίσκεψη στα Οθωμανικά μνημεία της πόλης μας

Την Παρασκευή 24 Απριλίου 2026 τα τμήματα της Γ’ Δημοτικού του σχολείου μας επισκέφθηκαν ορισμένα από τα οθωμανικά μνημεία της πόλης μας. Στην αρχή περιηγήθηκαν στο Μαυσωλείο του Γαζή Εβρενός. Στη συνέχεια επισκέφθηκαν τον Τουρμπέ και το οθωμανικό ρολόι. Η περιήγηση κατέληξε στο πολύκεντρο, όπου βρισκόταν η οικία του Εμίν Μπέη και αργότερα εγκαταστάθηκε για αρκετά χρόνια το νοσοκομείο Γιαννιτσών. Την ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα ξενάγηση ανέλαβε ο εκπαιδευτικός του σχολείου μας κύριος Στέφανος Ιωαννίδης, ο οποίος έχει εντρυφήσει στην ιστορία των Γιαννιτσών.